söndag 18 maj 2008

Två annorlunda studentkort

Två av mina kusiner tar studenten i år. Det blev två väldigt olika studentkort.
Det första till en jättemysig kille som ha en egen stil med sitt kolsvarta hår. Jag tror att detta kommer att vara precis hans stil.
Jag har använt mej av Hambly's Overlay; Brickwall, döskalle och stjärnor av Grungeboard och texten av vinylthickers från American Crafts.


Sofias kort är betydligt tjejigare. Papper från Sassafraslass, texten är thickers från American Crafts som jag satt på en chipboardring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt läckra studentkort Lotta!!

Anonym sa...

Vilka härligt annorlunda kort, de kommer definitivt uppskattas!

Ammi sa...

ursnygga kort, gillar allt du gör...hoppas att det är ok om jag länkar till dig från min blogg :-) Mvh Ammi

Anonym sa...

Ursnygga kort! kan tänka mig att de blev uppskattade!

Anonym sa...

Hoppas jag kan sporra till att du visar upp mer av det du gör genom detta. Följ länken ovan.

kram