söndag 11 maj 2008

Testat produkter från butiken

I helgen har jag testat lite produkter från Scrapperiet.
På denna layouten kommer papperen från Making Memories; Noteworthy - Addie, bakgrunden är Basic Grey. Blommorna nere till vänster, titeln samt de små gröna order har jag täkt med Rangers Inks; Glossy Accent som jag också har märk är utmärkt att använda som lim.



Här har jag använt papper från Making Memories; Garden Party. Det stora V:et är grungeboard som jag målat med akrylfärg, stämplat små blommor med Colorbox Fluid Chalk Inkpad och därefter duttat på Glossy Accent. Resten av titeln är skrivet i Foam thickers från American Craft. Negativsämplen kommer från Carolee's Creation. Vet inte vad som hände med scannern för bakgrundspapperet är grönt inte gult!!!

5 kommentarer:

Sollan sa...

Ååh, vilka fina Lo´s du har gjort. Blev kär i bröllops Lo´n.
Kramen

Unknown sa...

Åååh, jättefina layouter!
Min scanner gör också det gröna gult... det är lite tråkigt "/

gluGirl sa...

Så mycket fint du gjort och visar i bloggen, wow!

Cicci sa...

Här fanns mycket underbart fint. Gillar speciellt bröllops LOn

Anonym sa...

Jättefina layouter Lotta!! Roligt att du fick lite scraptid igen! :-) Kram Åsa