måndag 4 februari 2008

Scrappträff i Haverdal

I lördags var jag på en härlig scrappträff som Sara och Susanne hade ordnat på Annies Gård i Haverdal, en hel dag med massa scrapping, roliga människor och spännande utmaningar. Bland annat gjorde jag detta:
En produktutmaning som skulle innehålla 3 mönstrade papper och 2 cardstock, 6 dekorationer, dåld journaling, ett engelskt ord som titel och inget vitt varken i papper eller dekorationer. Endast fotot fick innehålla vitt.

Freestyleutmaning, inte min starka sida....

En Lo om mej med temat 10 saker jag är bra på. Denna utmaning vann jag..*stolt.
Färgerna skulle gå i brunt, lime, orange och vitt.

Monokromatisk (tror jag det heter) utmaning som skulle gå i blåa toner, endast titelen skulle gå i anna färg.

4 kommentarer:

Misans Blogg sa...

Javisst hade vi superkul! Dina LO´s är såååååå fina och du ska vara stolt över att du vann med din fina "jag" LO!!
Kram på dig syster yster!!
Misan

Anonym sa...

Ja du var minsann aktiv du. Kul var det. Fick också en del gjort

Ulla sa...

Jadå du hann också med en del, gillar din JAG-LO. Trevligt var det iallafall...

Anonym sa...

Oj oj oj såååå mycket snyggt och inspirerande!!