onsdag 6 februari 2008

En dröm har gått i uppfyllelse.......

....för idag är Misan och jag stolta ägare till Scrapperiet.se. Vi ger oss in i detta fantastiska spännande äventyr med en massa glöd och inspiration. Idag ska vi till Annika för slutklämmen av överlämnandet och vi är så himla tacksamma för hennes stöd och support som vi har fått och kommer att få nu i början. Stor kram till dej Annika!
Vi hoppas och tror att alla gamla och förhoppningsvis nya kunder ska trivas i vår shop.
Håll ögonen öppna för snart så slår vi upp dörrarna.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen Ååå va roligt och spännande för er, jag önskar er all lycka till!!!! kram Carina

Anonym sa...

Grattis...vad kul!

lycka till

ses vi den 23:e?

Ewonne sa...

Vad kul!!!! Då får man väl titta in och slinta med köpfingret sedan ;o)

Lycka till!!!
Kram Ewonne

Ulla sa...

Så kul och ett STORT lycka till....

Anonym sa...

Stort Grattis till dig och Misan.
Som jag skrev hos Misan så kommer jag garanterat att göra en hel del beök hos er.

Lycka till

Kram Monica

Anonym sa...

Vad roligt Lotta! Ser fram emot att få surfa runt i er butik!
Lycka till!

Lisbet sa...

Hej hallo…tjena…typ..
Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.

Lycka till det lär du behöva - är själv egen företagare..

Sollan sa...

Grattis! Vad roligt! Lycka till!
Kramen

Lisbet sa...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Ha en skön måndag.

Jag... sa...

Grattis! Vad kul!!

(ps. Jag är webdesigner på e-butik så om ni vill ha lite tips och råd så är det bara att hojta till så mailar jag er när jag är frisk och åter på kontoret! :-D )

Anonym sa...

oj oj oj... vad kul och spännande... ja jag hoppas verkligen att det går toppen!!

kram Jorie

Elzie sa...

Jättekul. Stort lycka till!!
Kram Elzie