måndag 5 november 2007

You Make Me Smile Award

Denna fina och värmande utmärkelsen fick jag av Lisbet, jag blev så himla glad och vill tacka tusenfaldigt för detta. Nu ska jag givetvis skicka den vidare till andra som gör mej glad och som gör en sådan här grå dag solig ändå.


Jag skickar denna utmärkelse till ett antal i onämnd ordning som gör mej glad och som visar sina härliga alster.

Misan - Min bästa vän som tyvärr har datorkrången för tillfället men sådan tur är så kan jag titta på allt fint hon gör IRL.

Lisbet - får tillbaka utmärkelsen av mej för att hon gör sådana färgsprakande härliga layouter.

Carina Lindholm - bland dina färgglada och fantasifulla alster hittar jag en massa inspiration och dej liftar jag också gärna.

Ewonne - dels för dina fina kort och Lo:s men också för alla dina gulliga kommentarer i min blogg, dom värmer alltid.

Jenny Sandberg - Otroligt snygga LO helt enkelt!

Maraij - gör en massa fina saker som ger mej inspiration, har bland annat liftat minialbumet julen 2007. Tack för allt fint du visar.

Tussan - att man bara kan göra så mycket fint!!!!!!

Anna - en massa fint och jag väntar med spänning på en massa nya Lo med foton tagna med nya kameran.

Badanka - underbara foton och layouter, man bara häpnar.

Tack för att ni delar med er av allt fint ni gör.
Kram på Er.

3 kommentarer:

Misans Blogg sa...

Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Men du... va gullig du är!!! Tack så jätte mycket!!!

Anonym sa...

Vad gulligt! Tack så mycket!