onsdag 7 november 2007

Vilken lycka på Väla

Min man och jag var på Väla i Helsingborg i Lördags. Precis när jag står i provrumet på Gina så ringer Misan, som också är på Väla med sin familj, och säger "Jag står precis och tittar på din favorit". Jag som är lite trög tänker att hon har sprungit på min man men då säger hon "Peter Jöback". "VA!!!!!!" skriker jag "vad säger du, var?" "Han sitter här vid bokhandeln och signerar skivor".
Mer än så hinner hon inte säga för jag rusar till kassan och betalar tunikan som jag provat, rusar vidare igenom hela Väla, möter Misan och hennes familj men skriker bara "Har inte tid" och rusar vidare. Väl framme vid bokhandeln ställer jag mej i kö för att köpa hans senaste skiva och få den signerad. Jag växlar några ord med honom och får en bild tagen (vilken tur att man har en telefon med kamera i).


Tänk vilken lördag det blev.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fniss jag fick nu, kan tänka mig dig springandes genom hela stället. *fniss*
Kul att du fick till ett kort med er båda på också.
Tack för att du lämnade avtryck i min blogg *kram*

Anonym sa...

Hej Eva-Lotta!
Grattis till en underbar dag på Väla. Träffade din moster Helena,som berättade om din blogg, kul att se dina arbeten. Vilket härlig pysselrum du har..de måste vara en lycka.
Kram Camilla Ståhl

Lisbet sa...

Nu är jag på en ren inspirationsrunda – har lite bråttom så jag rusar mest igenom din blog idag.

Ha det gott.

Ewonne sa...

Tack för din kommentar och framför allt priset jag fick av dig!!!! ♥♥♥ Jag blev jätteglad :o))

Önskar att jag också fick ett foto på mig och mina idoler!!! Vilken LO man kan göra då!!! Hoppas du gör nåt kul av den och visar upp här i bloggen ;o)
Kram Ewonne

Anonym sa...

riktigt kul att ses ikväll! ha de nu riktigt fint i kina! OH my gad va snygg han är:)