tisdag 16 oktober 2007

Spanien sommaren 2007

Efter 25 dubbel layouter och 4 singel är äntligen vår spanienresa färdigscrappad. Jag har valt ut några av mina favoriter som ni kan se här i bloggen.
Avresedatum 20 juni.

















Första dagen i solen blev på en strand där det även fanns en pool och det gillade killarna mest.
















En dag blev det stranden vid lyxhamnen Puerto Banus.

















Vattnet var kallt men det trotsade Andreas och Casper.






































2 kommentarer:

Marie sa...

måste allt skriva en kommentar till tror jag! Är verkligen imponerad av dina sidor, så produktiv du har varit och så fina! Jag har själv varit i Spanien och känner igen en del, tex har jag jag varit i Ronda, du har verkligen fångat stämningen och känslan av sommar. super!

Anonym sa...

Underbara sidor du gjort Lotta!!

Sanna /Cheerbabe