söndag 21 oktober 2007

Scrappträff på Kattegattskolan

I går var jag på scrappträff i Kattegattskolan. Tänk er att få hålla på i nästan 12 timmar i sträck med denna underbara hobby. Två Pepsi Max, en stor påse med godis från videomix på bordet blandat med en massa scrappmaterial man behöver och jag var laddad. Jag vill tacka Brunsons, Lektyg och Hantverk, Tant Scrappa och Pysselgården för dessa härliga tillfällen som dom ser till att ordna för oss. Det blir en massa pyssel, inspiration från andra scrappande och inte minst många glada skratt.
En av utmaningarna var att man skulle använda ordet OM i en Lo, så här blev mitt bidrag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

O vad det du som gjort den fina. Kom på att jag var knappt runt alls igår och tittade vad folk gjorde.

Ewonne sa...

Jättefin Lo med väldigt tilltalande färger!!! Snyggt helt enkelt ;o)

Anonym sa...

Vilka underbara LO's du har i din blogg! Gillar din stil skarpt. Hit kommer jag att göra fler besök!
Vixxen är så snyggt!

Anonym sa...

Scrapträffar är verkligen underbara! GIllar verkligen alla dina Spanienlayouter, de är olika men ger ändå samma härliga semesterkänsla!

Lisbet sa...

Solen har gått i moln och det ser lite ruggit ute. Skulle hellre vilja sitta och kura framför öppna spisen med en bok. Men så kom jag på att jag skulle förgylla dagen med att titta in till dig en stund.

Anonym sa...

Oj, vad mycket härligt här var! Älskar dina färgval :-)

Scrapträffar är alltid trevliga, bor du i Skåne så är du mer än välkommen till en vi ska ha i Vanstad den 3/11 :-)

Ha det gott!

Anonym sa...

Javisst är sköldpaddan Douglas bara SÅ söt! Tyvärr är den inte köpt i Halmstad utan på bokmässan i Göteborg..

Anonym sa...

Malin här igen :) Missuppfattning från min sida, sköldpaddan Douglas finns att köpa i Halmstad, enligt uppgift "För Halmstadbor kan jag meddela att Douglas kusiner finns på Leklyckan vid Drottning Kristina Passagen"

Anonym sa...

Vilken fin LO! Härlig färgnyans! Visst är det skönt att få sitta och scrappa en hel dag! Vi har träffar här uppe i Skaraborg ibland och de är alltid så trevliga att gå på. Du får planera era Skövdebesök efter någon av våra scrapträffar framöver :-)