söndag 23 september 2007

Scrappträff på Nyhemskolan

Idag har jag varit på en scrappträff på Nyhemsskolan i Halmstad. Hela dagen, vilken härlig Söndag!!!!!
Denna Lo:n gjorde jag till en skisstävling. Min äldste son Daniel fick bli motivet.



















I korttävling där man skulle använda stämplarna från Sweetish sister ställde jag upp med detta kort.

















Till sist liftade jag en av mina favoriter Carina Lindholm. Min yngste son Andreas fick vara motiv och så här blev denna Lo.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfina!

Anonym sa...

jösses så mycket fint!! vad glad jag blir att jag kunnat inspirera till denna otroligt läckra layout!

du gör så himla fina alster!!!

Marie sa...

åh så mycket fint, vilka läckra saker du gör!

Malin sa...

Vilka underbra LO:s du gör, hit kommer jag gärna igen :)

Misans Blogg sa...

Ja, de är sååååå fina!! Jag har sett dem IRL, då jag satt bredvid på träffen! Du är så duktig och gör så fina saker!!
Kramis
Misan

Anonym sa...

Alldeles föredömlig uppdatering av bloggen! Du måste vara himla nöjd med alster för den här gången! Liftningen av Carina är min favorit, tycker du har matchat det himla snyggt med färgerna också :o)

Sanna