söndag 23 september 2007

Förvaring av Clear stamps

Misan och jag hade brainstorming i bokhandeln och kom fram till detta sätt att förvara våra clear stamps på. Ett anteckningsblock med registerblad av genomskinlig plast. Papperen rev vi ut (används som kladdpapper) och på registerbladen klistrade vi (med dubbelhäftande tejp) på det tryckta plasten som stämplarna sitter på när man köper dom, ett stämpelark på varje registerblad.
Ett smidigt och billigt alternativ till förvaring. Att man sedan kan dekorera framsidan som man vill är ju ett plus.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken smart idé!

Anonym sa...

wao! sicken kanonbra ide! o snyggt oxå!

Anonym sa...

Fiffigt och snyggt!

Anonym sa...

Ser superfiffigt ut!

Joy for Health sa...

Hur smart var inte det då? Det var ju en toppenidé, tack för tipset..nu hoppas jag bara på att kunna hitta nåt sånt anteckningsblock också..

Sanna F sa...

Super fint!!! Och smart!

Vad många snygga layouter du har gjort!!!

Unknown sa...

vilken kanon bra ide! Tack för att du delar med dig!

Misans Blogg sa...

Javisst, blev det bra!!!

JaJ sa...

Supersmart ju!
Och jättesnyggt!!

Anonym sa...

Oj, vad smart!! Jag som har slitit mitt hår för att komma på nå't bra sätt att förvara clear stamps på, denna idé ska snos :)
/Lena
www.metrobloggen.se/uggleliden

Anonym sa...

Verkligen en smart idé!

-Terése (Misans kollega)

Anonym sa...

Superide som jag genast snattade!
Hittade ett lämpligt block på rea hos Bikoa idag ;o)
/Lena S